Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Siyah Beyaz Ask Sinopsis

Siyah Beyaz Ask Sinopsis
Siyah Beyaz Ask Sinopsis


Drama Turki hebat yang penuh konflik & babak romantik SIYAH BEYAZ ASK, Tayang Mulai 20 November dalam slot Yasemin. 

Pelakon utama drama ini, Ibrahim Çelikkol sebagai Ferhat & Birce Akalay sebagai Asli. Drama Siyah Beyaz Ask tayang setiap Sabtu pukul 2 petang di TV3.


Sinopsis Siyah Beyaz Ask:

Asli, seorang pakar bedah yang berdedikasi dengan kerjanya, dan merawat pesakit siang dan malam. Manakala Ferhat pula adalah seorang pemimpin mafia yang berhati gelap dan tanpa belas kasihan. Suatu ketika, Asli terpaksa pergi merawat pesakit di kampus lain. Ketika itulah Ferhat meluangkan masa untuk menculik Asli untuk merawat pesakitnya, yang ditembaknya tetapi dia memerlukan jawapan daripadanya. 

Dia membawa Asli ke tempat yang tidak diketahui, di mana gengnya berada di sana. Dia memberitahu Asli bahawa pesakit itu bapanya, jadi Asli merawat pesakit itu, kemudian dia mengetahui bahawa Ferhat bukan anak kepada pesakit jadi dia berpura-pura menyembuhkan pesakit dan pergi. 


Kemudian Ferhat mendapati bahawa dia sebenarnya tidak menyembuhkan pesakit tetapi berpura-pura berbuat demikian, kemudian dia mengejarnya dan mengurungnya ke dalam kandang kuda kerana abangnya adalah seorang pegawai polis. 

Selepas dia mengurungnya, seorang lelaki polis Cem Cinar datang ke kem Ferhat dan dia cuba untuk memeriksa suspek pembunuhan tetapi dia tidak mempunyai sebarang bukti undang-undang untuk berbuat demikian. 

Kemudian, apabila Asli cuba melarikan diri dari kandang kuda yang dikurungnya, dia melihat Namik, bapa saudara Ferhat yang merupakan bos Asli membunuh pesakit di depan matanya. Ferhat melihat Asli melihat senario itu, Asli mula berlari dan dia mengejarnya. 

Ketika Asli melihat pembunuhan itu, Namik, bapa saudara Ferhat mengarahkan untuk membunuh Asli. Ferhat membawanya ke hutan dan mengacukan pistol ke arahnya tetapi kemudian dia mula menangis dan mula bercakap "biar saya hidup, biarkan saya hidup, tolong." 

Dia kemudian memberitahu bahawa Cem Cinar adalah abangnya dan selepas mendengar Ferhat tidak membunuhnya kerana dia tidak mahu sebarang masalah daripada polis. Dia memberinya dua pilihan, mati atau berkahwin dengannya dan mengambil nama keluarga. Dia mahu hidup jadi dia bersetuju untuk berkahwin dengannya.